Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-01-08, 17:02
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Båt till Milos

Citat:
Ursprungligen postat av twiggy Visa inlägg
Kanske det får bli öluffning nästa gång,men i sommar blir det Naxos det är redan bokat och klart.När är det bäst att öluffa? Är det bäst att starta i Pireus? Blir det verkligen billigare än charter? Twiggy
Finner man billige biletter til f.eks. Athen og ikke er ute etter lux-steder så blir det som regel billigere (om man ikke bestiller charter i veldig lavseson..)

Min datter og 2 venniner reiser 17 juni til Skiathos for 14 dager, alle tre på samme rom på Hotel Rene. (ok sted m. baseng) Pris 6500.- pr. pers

De hadde mulighet til å få flybiletter T/R Athen for 2ooo.- , Jeg mailet Rene (som de har bestilt) for å sjekke pris på rom og fikk tilbud på 50-52 E pr. døgn. Delt på tre

Reise T/r Athen skiathos max 5-600.-

Altså kommer akkurat samme turen og hotel på egenhånd på i ca. 4500.- isteden for å betale ving 6500.-

Men en av jentene ville absolutt ta charter..

Man kunne også fått billigere overnatting enn dette om man reiste på skikkelig budsjett...

Men hovedgrunnen min til å reise slik er rett og slett for å kunne besøke flere steder/øyer på samme ferie, for da samme, eller litt billigere pris
Det går jo litt sport i å gjøre det rimlig (men bra)

Ia

Senast redigerad av Ia den 2008-01-08 klockan 17:30.
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:23.