![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vad är det då för mening med olika kategorier? Eller menar du att den representerar glädje, men trots det hade gjort sig än bättre i Bästa bild ![]() Mvh! Senast redigerad av 91kg den 2008-01-07 klockan 13:19. |
|
||||
|
||||
![]()
Åter igen framgår det helt klart att vi människor uppfattar saker och ting på många olika sätt. Men det är väl tur och väl det annars så skulle livet bli lite trist och inte så lite heller förresten.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Japp!! precis så menar jag!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker det fanns många glädjefyllda bilder, ögonblick fångade i precis rätt sekund.
Angående åsnan: Jag hajade till när jag såg bilden, tittade sedan till och tänkte "åh, den rullar sig ju, det är verkligen glädje". Svårt att veta om så är fallet, men det ser så ut. Hade den legat halvdöd tror jag inte att den hade haft så pass böjda ben som den har.. men jag är inte säker. Dessutom tror jag knappast att någon skulle fota en döende åsna och skicka in den till kategorin glädje... hoppas inte det =) |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker inte att det finns speciellt många bilder i kategori GLÄDJE som kan upplevas som just glädje men detta är min personliga uppfattning. Min "kritik" riktas ej heller till någon specifik bild utan om hur själva kategorin har uppfattats av tävlingsdeltagarna, är själv en av dem.
När jag läste om de olika kategorierna och den nu aktuella GLÄDJE, så förväntade jag mig också att bildernas budskap skulle ge direkt glädje men så har inte varit fallet. Jag hittade endast 3 bilder som jag kunde tolka utifrån mina förväntningar och kunde också väldigt snabbt lägga min röst på en av dem ![]() //Zanét ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|