![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan inte annat än undra vad ni/vi alla är för sorts personer egentligen? Hur ni/vi är tillsammans med vänner, i familjen och på arbetet - när en sådan sak som en fototävling på ett forum på nätet kan väcka de här sidorna hos en del??! Har man inte gjort sig själv lite för stor och tar sin del i världen på för stort allvar om man känner att man måste reagera så MYCKET av att titta på folks fotobidrag i ämnet glädje?
Antar att jag själv gör samma fel nu, som ens anstränger mig att skriva ner vad JAG känner i denna fråga...så jag skäms lite! |
|
||||
|
||||
![]()
Temat är ju glädje,men tycker att "glädjen" av fototävlingen snart försvinner pga allt onödigt tjafs
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har i alla fall jag röstat på en bild som jag tyckte uttryckte glädje och som jag blev glad och berörd av. Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
![]()
Men snälla nån!!! Några få personer har olika uppfattning om en sak, och så kommer fem-sex stycken och uppmanar dem att sluta bråka
![]() Vad är det som är så jobbigt med att några har olika uppfattning och diskuterar det???? |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag röstat...SVÅRT var det...men de tre sista tittningarna gav samma bild...så nu är det gjort!!!
![]() ![]() Det ska bli jättekul att se resultatet och sen att kanske också få svar på frågan om åsnan......och minsann..såg jag inte några bekanta från Leonido på Peloponnessos på en av bilderna?..det skulle jag också vilja få svar på så småningom ![]() Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|