![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har just tittat på den sista filmrullen som lämnades in i veckan. Började sista dagarna av årets ö-luff på Santorini och slutade med barnbarnets första poolbadande utomlands nu i december i Puerto de Mogan. Den lille iförd heltäckande baddräkt solskyddsfakor 50 ivrigt plaskande i den kalla poolen med blåfrusen mor. Vad ser jag, vad är detta, när tog jag dessa foton och av vem? Sakta går det upp för mig och tankarna går snabbt till reklamen för förlorade minnen att filmen inte är min
![]() Hoppas de hittar min film också. Vi är förhoppningvis så få som fotar med APS att de kan leta genom hela arkivet och labbet i Luleå där filmen framkallas. Så kan det gå och glad blir man inte. |
|
||||
|
||||
![]()
Usch...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja de hade gott hopp på affären. De sa att labbet i Luleå hittat en rulle med barn och palmer. Kan vara min. Eftersom jag hade kvar lappen som följde med fotona jag fick finns hoppet kvar. Hoppas de hittar ägarna till bröllopsfotona jag lämnade igen.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har varit ute för detta också med många filmer och med ett stort nationellt företag (förresten två gånger med olika företag) och bägge gångerna löste det sig men det tog förfärligt lång tid ena gången. Så ha hopp!
abaas |
|
||||
|
||||
![]()
Idag fick jag mina bilder vilket jag är väldigt glad för. Totalt 40 bilder och många av första barnbarnet. Bilder från tre länder och av min barndomsby bla.
Känner mig riktigt glad. Var flera riktigt bra foton. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Trevligt att du fick dina bilder
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Förr gjorde jag så att första rutan på filmen var en bild med texten; Denna film tillhör X X, Adress osv. Det är ju enkelt att göra idag också när man beställer bilder. Den "försäkringen" kostar vad en bild kostar. Och det kan det väl vara värt?
Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kör APS och genom att lappen som jag fick tillbaka hade nr på min filmrulle löste allt sig väldigt snabbt. Naturligtvis är barnbarnet viktigast och han är på plats men även fotona från hans första utlandsresa kändes ganska kul att få igen. Den här rullen innehöll verkligen allt som är viktigt för oss amatörfotografer. Första barnbarnet, utlandsresor, konfirmation för syskonbarn, min barndomsby och storskogen.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Vet hur de kan va att "tappa" bilder ...de va digitalbilder vi tappade,,...rätt många...våra bröllopsbilder...ungarna på flera resor...men tänker sen lite lugnt...vi lever(va ju bara en disk som krasha)..och än så länge minns jag att jag gift mig,,känner igen min man..:-)
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|