![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Fattar ingenting, eller har jag missat nåt, hjälp tack Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Monica!
På startsidan i raden till höger finns ett foto med texten fototävlingen. Gå in där och kika längst ner på sidan då det är där bilderna ligger ![]() /Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var många fina bilder i den första kategorin, så jag håller allt med Lissi att det kommer att bli svårt att bara välja en. Men vem har egentligen sagt att det ska vara lätt?
![]() Sen är det nog så att det kommer säkert inte att vara lättare i dom kommande kategorierna. Men jag ser fram emot att få ta del av även dessa två följande. ![]() Olle |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, en sak insåg jag med en gång. Jag är chanslös i tävlingen! Så många fina bilder, var det länge sen jag såg. Har redan hittat ett par som går direkt till min "personliga final".
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Jag undrar om inte folk haft tävlingens teman med sig i bakhuvudet på resan den här gången.
Tycker att motiven skiljer sig väldigt mycket från tidigare års. Det är mycket mer människor med den här gången, annars har det varit väldigt mycket vyer även där människobilder kunde ha funkat. Kul om tävlingen får oss att upptäcka nya saker att fotografera! |
|
||||
|
||||
![]()
Nog tänkte man på tävlingen på semestern
![]() ![]() ![]() Nu har jag röstat i allafall. Kunde hålla mig och tänka efter ett dygn,inte illa ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi - som ännu inte kunnat välja. |
|
||||
|
||||
![]()
Fast både blått, roligaste och bästa har ju egentligen alltid kunnat innehålla människor. Fast de har inte riktigt alltid gjort det.
Det ska bli kul att se hur Bästa ser ut i år. Eftersom både Vardag och Glädje är rätt styrt mot människor så blir Bästa förmodligen 100 bilder av hav och 100 bilder av blå dörrar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=inkfish;111475]Jag undrar om inte folk haft tävlingens teman med sig i bakhuvudet på resan den här gången.
Själv tycker jag det finns en hel del kanonfina bilder men som kanske inte är direkt "Grekisk vardag", men vi ser ju saker på olika sätt. Mvh! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|