![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Elisabet, får man fråga vad ni fick betala?
|
|
||||
|
||||
![]()
25 euro i mitten av september. Vi bodde betydligt bättre för samma pris på Skiathos och Skopelos året innan, men jag har börjat tro efter årets resa att Kykladerna allmänt har något högre boendepriser.
Det fanns en liten kyl men inga kokmöjligheter. Eftersom jag inte kan leva utan att koka morgonkaffe så fick vi låna en gasbrännare, kastrull och muggar, så servicen var bra. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, Elisabet!
![]() Du får jätte gärna berätta om vandringen senare. Tack för alla svar, jag har fått mycket tips och det är jag otroligt tacksam över! ![]() Senast redigerad av Siri A den 2007-11-18 klockan 16:54. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Elisabet
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var två stycken. Jag tror inte det finns annat än små tvåbäddsrum där. Hotell, som jag skrev förut, är förresten fel ord. Pensionat eller helt enkelt rumsuthyrning passar bättre.
|
|
||||
|
||||
![]()
Aegeo har även rum för fler personer och en fin frukostservering för den som vill gå till dukat frukostbord. Jag förbokade inte rummet utan valde på plats.
Ampelos Resort tror jag också är ett bra boendelaternativ för den som vill bo lite bättre. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Det räcker med 4-5 dagar, se mitt resebrev från 2005. Härligt att åka uppe på högsta kammen, endast himlen till tak! HABS PA |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|