![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Janet; en cabin är två sängplatser under tak, inget mer. Tittade aldrig in i någon, de såg okey ut som lågbudget-alternativ från utsidan. Bekvämare än ett litet tält tror jag nog att det är, då ni ju i alla fall får sova i vanliga sängar. Annars är det väl som att campa, dela toa, dusch o sånt med andra.
Vad det gäller snorklingen så kan jag ligga o plaska i timmar, fascinerad o förundrad över undervattensvärlden, läskigt tycker jag inte det var att se dessa unga barracudor, de var närmast som att likna vid ett tonårsgäng som stimmade ikring mig. ![]() Elisabet, Pargas camping har ett härligt läge i en olivlund, nära till stränder, affärer, o tavernor, Dokos taverna som nämnts här, ligger alldeles intill bl.a ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sistaminuten-resorna verkar dyra i år, nu när det varit soligt en vecka ligger de billigaste runt 2000 och det är typ om man åker samma dag. Vill man ha mer framförhållning och dusch/wc blir det uppemot 3000. Och så ska man ju till flygplatsen man åker ifrån också. *suck* Trodde sistaminuten en vecka kunde vara ett billigt alternativ. epiros: Alltså, dessa unga barracudor. Var tar de vägen när de vuxit upp och blivit större och mer blodtörstiga? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Får kollas upp någon gång. Kanske tar jag en sista-minuten-vecka i Parga i augusti, ses vi så kan vi ju ta en koll tillsammans. En Kalimera-snorkling ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|