Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-11-03, 14:24
schmidt48s avatar
schmidt48 schmidt48 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006
Standard Sv: Naxos 2008

Vi ska också till Naxos i sommar, för 9:e gången, folk frågar varför vi bara åker till Naxos, det sitter i ryggmärgen att dit ska vi varje sommar, så är det bara, köpa flygstol, åka Blue Star till Naxos, möta rumsraggarna, det är livet det, sen är det så roligt, för nu börjar byborna känna igen oss, vi har en liten favorittant Anna Legaki heter hon, träffade henne i sommar, oh madame ropade hon, och sedan var det puss puss. Hon hyr ut rum mitt i smeten. För övrigt är det Agio Prokopios som gäller, måste ju höra donutsgubben på stranden.
Svara med citat
Gammal 2007-11-03, 20:36
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

Citat:
Ursprungligen postat av schmidt48 Visa inlägg
För övrigt är det Agio Prokopios som gäller, måste ju höra donutsgubben på stranden.
Ingen båtluff utan Naxos, men jag skulle aldrig förboka trots att vi i somras inte hade allt för mycket att välja på. Jag försökte fånga Donutgubbens utrop på mobilen, men lyckades inte, jag skulle vilja ha den som ringsignal, risken är ju då förståss att han förlorar sin charm om man nästa år blir påmind om sin mobiltelefon varje gång man hör honom. Kanske lika bra att jag inte lyckades
// Helén
Svara med citat
Gammal 2007-11-04, 19:00
Marie & Thore Marmins avatar
Marie & Thore Marmin Marie & Thore Marmin är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Vi försökte också att spela in detta underbara utrop. men det var alltid mycket brus och andra störande ljud, men vi tog några ouzo ihop med honom på kvällen på resturanten " Colosseo" där han oftast inmundigade sin kvällsmiddag. Vi längtar så in i vassen tillbaka till Naxos och Prokopios, att vi blir galna Så 2008 blir det förmodligen 4veckor på Naxos så vi kan få träffa alla våra vänner.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:42.