![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Du kan ju alltid använda youtube för att hitt adom största hitsen och sedan köpa skiva efter det. T.ex. Notis Sfkaiankais kan man alltid satsa på, han gör nästan bara bra musik, Sarpel gör också bra musik, lite popigare.
|
|
|
|||
|
|||
|
Gå in på youtube.
Sök efter Mitropanos! Som tredje länk hittar du Mitropanos - Roza live. Det är ett inslag med en av Greklands allra bästa artister, Dimitris Mitropanos där han i en härlig upptagning framför en av sina allra bästa låtar. På Greek city Video finns en mängd cd med Mitropanos, det mesta femstjärnigt, från mer än fyra decenniers produktion. CDn som Marianne rekommenderar hittar man också där. /pawik |
|
|
||||
|
||||
|
Hej hej!!
Det finns oxå en bra sida på www.greekcity.com Kanadensisk tror jag. Kanske dyrt att beställa ifrån, jag vet inte. Men i alla fall så kan du få provlyssna på artister o vissa låtar där oxå. Lycka till!!! ![]() Sanna |
|
|
||||
|
||||
|
Man kan ju också vara lite ful och ladda hem.. *flin*
|
|
|
||||
|
||||
|
Har kollat upp youtube.. hittar massa bra saker. Jag vet bara inte riktigt vad jag ska söka på.. men hittar man en så hittar man flera.. Tack!
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej
Prova att lyssna på www.e-radio.gr där finns det massor av härlig musik. Lyssnar varje dag på Derti njuter och åter njuter. ![]() Lolis |
|
|
||||
|
||||
|
Tack!
|
|
|
|||
|