![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag svarade nyss i en annan tråd om just Athos, men så kom jag på att jag ju faktiskt varit där!
Själva hotellet var jättebra men tyvärr är inte läget det bästa eftersom det ligger alldeles brevid stora vägen och dessutom i en uppförsbacke där folk gasar på lite extra. Det låter MYCKET om man har rummet ut mot gatan och ska försöka sova. Tyvärr, annars hade det kunnat vara kanon. |
|
||||
|
||||
![]()
Någon som bott på La bito (fritidsresors..)?
|
|
||||
|
||||
![]()
Bekanta till mig har bott på Dios som ligger centralt och lär ha det där lilla extra. Själv ö-luffar jag och bor på enklare ställen av mellanprisnivå. Pension Sunshine är ett perfekt boende för den som vill bo grekiskt, fräscht och inte behöver pool, bar etc.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Aahhaaa. Ookie dookie. Då vet man det. Så vill man ju inte bo. |
|
|||
|
|||
![]()
Redan 1992 bodde vi på Panorama, på bottenvåningen med JÄTTE-terass med just panoramautsikt över Pythagorion..HELT SUVERÄNT boende! Fast då var det med Fritidsresor vi åkte, en kombination med 1v Samos och 1v Patmos....Men man ska bo mot hamnen inte mot gatan som är vägen ut ur Pythagorion....En sådan uteplats har vi aldrig nånsin haft sen dess....
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja utsikten är ju magnifik på Panorama lägger Du till, jag tror c:a 150 kr för havsutsikt så är Du garanterad denna utsikt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg har boet på La Bito 2 nætter i september i år (transfer til og fra Patmos). Jeg trives ikke der. Meget små rum. Ingen havudsigt. Det er et hotel, ikke lejlighed dvs. ingen køleskab og andet.
2 nætter er kanske for lidt til at bedømme... ? |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|