![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vad trevligt att ni gillade mitt resebrev.
Det var tacksamma öar att fota på också. Det stämmer Elisabet att det var Seaview som vi bodde på. Jag kan berätta lite om boendet. Det var det billigaste boendet på hela resan. Vi betalade 20 el 25 EUR men då ska tilläggas att rummet var av enklare modell, med liten dusch/WC. Dvs ingen studio men med ett fräscht kylskåp. Tyvärr ingen kokplatta till kaffekok men när jag bokar boende så är prio 1 utsikt. Det fick vi ju. Han vi hyrde av bor på övervåningen så om ni vill leta er fram dit så går man genom hela Chora på huvudgatan till dess ände. Jag har inte nåt telefonnummer tyvärr. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Gerd! Ja utsikten verkar sannerligen inte gå av för hackor - och om jag har fattat rätt är det dessutom solnedgångshåll! (Stämmer det?)
Vet du om de har något rum med kokmöjlighet och lite köksgrejer? Hur stort är chora? Det rör sig väl inte om mer än några minuter från torgen även om det är i slutet av byn, eller? Senast redigerad av Elisabet den 2007-09-06 klockan 11:38. |
|
||||
|
||||
![]()
Japp, solen gick ner där.
Som jag förstod det fanns enbart kylskåp i alla rummen men jag kan ha fel. Chora består av fyra torg och är jättemysigt. Det finns restauranger att välja på så att det räcker. Senast redigerad av inkfish den 2007-09-06 klockan 15:08. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Jo det har jag förstått. Det låter underbart! Det jag undrade med min lite dåligt formulerade fråga är hur långt det är från Seaview till torgen?
|
|
||||
|
||||
![]()
Allt är inom kort promenadavstånd i Chora. Vet inte exakt vilket av ställena det är men jag bodde i utkanten och det tog tre min att promenera in till "centrum".
Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|