![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack allihopa för alla bra tips. Om ca 24 tim sitter vi på planet ner. Nedräkningen började redan på nyårsdagen...haha...
Det låter som dom flesta är nöjda med Virginia, och det var ju gött att höra. Hoppas bara man slipper tyskarna... 2 bra veckor ska vi iaf ha. Ha de gött allesammans, hoppas eran sommar blir bra!! MVH: Jani |
|
|||
|
|||
![]()
Sahar,
Jag undrar hur långt det var till Sunwing ungefär? Vi har bott där nämligen, men det var så dyrt, så jag funderar på Virginia istället. Vi tog bussen in till Rhodos stad varje kväll, kostade en "spottstyver", särskilt som han som tog betalt envisades med att varje gång vi sa "two adults and two children" så sa han "two adults" och log pillemariskt. Vi fattade aldrig varför han inte tog betalt för killararna, (6 o 9 år), så vi körde med samma visa varje kväll. Och han verkade gilla att vi gjode det, för han tog betalt av andra som hade barn... ![]() //Gita |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Gita!
Jag tror inte att det är så långt emellan, har för mig att Sunwing och Virginia "delar" strand? Men som sagt, det var några år sedan jag gjorde ett besök över dagen på Virginia så jag kan ha fel.. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|