Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-07-05, 12:19
Cecilias avatar
Cecilia Cecilia är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005
Standard Sv: Varning för Golden Sun!

Den här historien får mig i allafall ännu mer avskräckt från att förboka. Framför allt på Naxos, som fullkomligt svämmar över av boenden. Har aldrig förbokat under mina tre ö-luffar, och hoppas kunna slippa det även i framtiden. Låter krångligt att betala in pengar i förväg till nåt konto. Och hur vet man att det boendet är bra, via bilder på Internet eller på telefon från ägaren som ju självklart vill att du förbokar??

Väl på plats så finns ju alla möjligheter att kolla att allt verkligen ser okej ut, att det finns ac, kyl, att balkongen har den där utlovade havsutsikten - eller att boendet faktiskt är placerat intilll den där sandstranden etc. Uppfylls inte kraven så får man säga nej tack, och leta vidare. En annan fördel är ju att man aldrig ligger ute med några pengar, man betalar ju när man checkar ut.

Nu läste jag att det fanns barn med i bilden, och att ni anlände sent - då är det säkert annorlunda, men som sagt, på Naxos är det ju aldrig problem med att hitta boende, oavsett vilken säsong eller tid på dygnet det än är. Och uppenbarligen så hittade ni ett toppenboende när ni började leta er omkring - och att semestern sen blev så underbar som ni hade hoppats från början.

- Från en annan Cecilia
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:00.