Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Parga

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-05-19, 08:50
Lottisen Lottisen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006
Standard Sv: Ionian Beach?...o andra frågor...

Hej Janne o Jenny...o alla andra!

Tack så väldigt mycket för bild o info om Parga, jag blev jätteglad för det o nu känns det ännu mer rätt att åka dit...
Hmm, problemet e nu bara att jag längtar ännu mer till juli...hihiii

Känns som att tvådagarsturen till Meteora tyvärr nog inte kommer bli av, o inte heller bergsbyarna...hoppas vi inte missar för mycket då!?
Vi vill egentligen bara vill ha en "koppla-av-semester"...men några dags-utflykter blir det ju ändå till Paxos/Antipaxos o till floden Styx...
Janne: Du sa att biljetter säljs på resebyråer, menar du om man väljer båtutflykten så finns dom att köpa på plats i Parga...eller?

Jenny: Jag skulle bli toppenglad om du har mej lite i tankarna o kollar läget om moped/bil...hotell...utflykter...mm. när du e där i maj, eller jag menar att jag vill vill veta allt när du kommer tillbaka!!!

Oj, så d e 5:e gången du reser till Parga nu...då måste d va riktigt bra, har du varit på andra ställen i Grekland oxå som du kan jämnföra med?
Själv har jag varit på Kreta 2ggr, Korfu 2ggr, Santorini & Ios, Zakynthos & Skiathos...jag älskar verkligen Grekland o tror inte att jag kommer bli besviken denna gången heller!!!
Om vi inte hörs innan du reser så...TREVLIG RESA!!!

Lottisen
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:50.