Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2019-02-08, 22:46
Spizemans avatar
Spizeman Spizeman är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2014
Standard Sv: Att bara åka!

Fantastisk idé, skulle nog lagt minst 3-4 veckor på resan. Själv är jag förbokande, kör med gps, och allt som säkrar framkomst i tid. Studerar kartor o läser recensioner, men din tanke känns oerhört spännande. Tyvärr kommer jag nog aldrig att uppleva en så spännande resa.
Min hustru undrar varför jag köper en bil i mellandagarna när vi ska åka i augusti. När jag förklarar min planering att i juni/ juli kostar cabbar som mest och dessutom kommer jag inte ha tid i sommar att leta. Så bättre att köpa i god tid, o parkera i garaget.
Jag brukar också beställa biljetter till Grekland innan jag åker hem, samtidigt som jag beställer andra flygbiljetter.
Men förra året hade jag inte beställt o visste inte när vi skulle komma tillbaka. Våra grekiska vänner blev oroliga, o undrade om vi hade besvär med hälsan, eller problem på något sätt...
De sa att vi alltid vet vilket datum vi kommer o tom klockslag och har skrattat åt det i många år.
Men nu är 2019 planerat i detalj, innefattar Grekland, Ryssland, Mosel, Alsace, Toscana och Grekland igen.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:32.