Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2006-04-10, 22:18
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Halsning fran Rethymno

Efter en nagot snurrig inledning pa resan i lordags , med flyg som var 7tim sent ...sa kom vi da fram till Chania vid 20.30 pa kvallen...och da visade det sig att min resvaska var kvar i Kopenhamn! Den fick jag ett dygn senare...Men det gjorde inget for det var inte badvader och vi hade alla hygienartiklar i handbagaget...Vi hade en harlig forstadag anda! (Norskt tangentbord, lite krangligt att hitta ratt tangenter)
Idag har det varit stralande vader och vi har kort bil i 12 timmar varvat med besok pa sevardheter och bad i Falasarna! Vi var nastan ensamma dar kan jag saga! Badade gjorde vi och vattnet var nog sakert 17 grader i alla fall.... Sen akte vi ner till Paleochora ocksa....Nar vi at mat efter Falassarna i Platanos hos Zacharias sa bjod han pa underbar baklava och raki...och Claes bet av nen halv tand!!Nu undrar vi vad morgon dagen ska bjuda pa for overraskning!
Vi hade en helkvall igar med Git o Calle och det var SA kul att traffas...Pa fredag kvall/natt spelar Calle och da ska vi andra lyssna...
I morgon blir det fard upp pa LAssithiplatan... En sak till: Det ar sa otroligt GRONT har och allt blommar!
KRAM Lissi o Claes
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT