![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Efter en nagot snurrig inledning pa resan i lordags , med flyg som var 7tim sent ...sa kom vi da fram till Chania vid 20.30 pa kvallen...och da visade det sig att min resvaska var kvar i Kopenhamn! Den fick jag ett dygn senare...Men det gjorde inget for det var inte badvader och vi hade alla hygienartiklar i handbagaget...Vi hade en harlig forstadag anda! (Norskt tangentbord, lite krangligt att hitta ratt tangenter)
Idag har det varit stralande vader och vi har kort bil i 12 timmar varvat med besok pa sevardheter och bad i Falasarna! Vi var nastan ensamma dar kan jag saga! Badade gjorde vi och vattnet var nog sakert 17 grader i alla fall.... Sen akte vi ner till Paleochora ocksa....Nar vi at mat efter Falassarna i Platanos hos Zacharias sa bjod han pa underbar baklava och raki...och Claes bet av nen halv tand!!Nu undrar vi vad morgon dagen ska bjuda pa for overraskning! ![]() Vi hade en helkvall igar med Git o Calle och det var SA kul att traffas...Pa fredag kvall/natt spelar Calle och da ska vi andra lyssna... I morgon blir det fard upp pa LAssithiplatan... En sak till: Det ar sa otroligt GRONT har och allt blommar! KRAM Lissi o Claes |
|
|