![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Regn, regn hela tiden! Fast det är ju så man egentligen vill ha det, veckorna innan man åker till Grekland.
Hemska tanke ![]() Det som alltid känns jobbigt med höstresan, för mig, är att det känns så slutgiltigt. Då har man haft vårresan till ex. Kreta, Sverigesemestern och som sagt höstresan till någon annan Grekisk ö. Så gör vi. Och ja, visst är vi lyckligt lottade som kan! Men sen är allt liksom över...till nästa vår. Jag kommer som alltid stå på altanen när vi kommit hem och kika upp på himlen och spana efter flygplan. Där uppe sitter ett hundratsls människor med längtan och förväntningar..precis som vi gjorde. Känner ett konstigt sug i magen ![]() ![]() Jag klagar inte..Det ett lyxproblem, jag vet, men så här är det. Jag är tacksam för hur det har blivit. Vet hur det kändes att ha 0:-kr på kontot 3 dar innan lön, när man var småbarnsförälder så.... Som tur är har man Kalimera under den kalla o mörka tiden. Vintern har blivit lättare att genomlida med alla resebrev och inlägg ![]() Bara en liten tanke innan natten... Sov gott alla! Kajja ![]() |
|
|