Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-10-06, 13:21
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: På plats i Paleochora.

Hei Lissi

Nå håper jeg YR har rett, for da skal du få nyte sol og varme resten av tiden du har i Paleochora
Koselig å høre at du begynner å få en bedre "følelse" av Pal, og det viktigste er jo ikke å finne flere "återvenda"steder, men å ha det b r a der man er, n å r man er der
Det er jo så fine strender i byen, så det er ikke nødvendig å gå langt for å finne en strand Men siden du liker å gå/vandre, så er det en fin tur å gå til Anidristranda, ingen vandring i berget, men på veien langs havet, minimal sjanse til å få skader
Du har kanskje vært der allerede? Hvis ikke turen tar ca 50 - 60 min ( mener jeg å huske) kommer selvsagt an på fotostopp o.a langsveien

- veien utover langs havet andre veien, videre etter sandstranda, finner du flere fine badeviker, om du vil kombinere å gå og å bade. Det er riktignok en god del trafikk på d e n veien.
Opp til landsbyen Anidri kan du også gå veien, vi har gjort det, men hvis du vil gå i berget, så går det en sti opp dit fra Anidristranda

Til fine Azogires synes jeg/vi det er l i t t for langt å gå - men kanskje ikke d u Vi har tatt taxi en gang, den hentet oss igjen, ellers har vi hatt bil, men d u er jo sprek

Uansett hva du bruker dagene til, n y t og kos deg
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:16.