![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Siden "Michalis" på booking,com scorer høye 9.7 av 10 mulige og neppe har "sunkiga" bad og møbler ? I k k e veldig viktig for meg, men... ![]() Vi bodde på Anna's i 2005. Hadde informert Mike om at jeg kjente Anna's fra Kalimera, og bestilte der pga den flotte utsikten! - likevel fikk vi ikke rom på Anna's, men på et sted tilhørende en slektning av Mike et stykke lenger bort i veien (før "Anna's) Etter en dag fikk vi rommet med den s t o r e balkongen, Mike ville nok "rette opp" ![]() HERLIG utsikt, men det var e t t minus med den balkongen syntes jeg! - de som bodde rett over, med l i t e n balkong, hadde full oversikt over oss, enten vi lå på solseng, eller satt ved bordet. Da vi var på Tilos nå i mai tok vi selvsagt en tur opp på høyden for å nyte den herlige utsikten, men vi vil ikke bo der oppe. Vi var veldig godt fornøyd med å bo på APOLLO, nært til alt ![]() og med gate/havutsikt fra balkongen vår og (vi så opp til Anna's og ![]() - men spesielt var utsikten fra takterrassen flott ![]() Der var det fine møbler og en grill man kunne benytte, om man ville. Vårt studio var ikke så stort, men nyrenovert, med g o d e senger, det var veldig pent ![]() Kjempetrivelig vertskap, som gjerne ville gjøre litt ekstra ![]() Der kommer vi til å bo igjen, om / når vi reiser tilbake til Tilos ![]() Et eksempel på "det lille ekstra", man blir ikke i d å r l i g e r e humør når man kommer inn på rommet ![]() ![]() |
|
|