Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Kalimera

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2014-04-02, 20:40
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 461
Standard Kalimera i Grekland

För en vecka sedan såg jag att det kom massor med besökare till Kalimera från Grekland. Jag fick många mejl från greker som tackade för att sajten gjorde reklam för landet. Självklart undrade jag vad det berodde på att det helt plötsligt vällde in grekiska läsare. Det är många greker som ”läser” Kalimera, men just denna dag slogs alla rekord.

Idag fick jag svar på frågan. En grekisk sajt nämnde omröstningen om Greklands populäraste ö. Alltså den lista som ni läsare har röstat fram. Kul!

Tyvärr går det inte att länka till artikeln eftersom adressen är på grekiska, och det funkar inte i våra webbläsare. Ni kan söka upp den här: www.athensvoice.gr

Här kommer delar av texten för er som kan grekiska.

Τα 10 καλύτερα ελληνικά νησιά από Σουηδούς που «ξέρουν»

Ποια διάλεξαν οι αναγνώστες του kalimera.se

Οι αναγνώστες του Σουηδικού σάιτ kalimera.se ψήφισαν τα 10 καλύτερα ελληνικά νησιά και η γνώμη τους μετράει καθώς το συγκεκριμένο σάιτ διαβάζεται από Σουηδούς που επισκέπτονται, αγαπούν και γνωρίζουν καλά τη χώρα μας.

Σύμφωνα με την ψηφοφορία τα καλύτερα ελληνική νησιά είναι κατά σειρά: Κρήτη, Νάξος, Αμοργός, Κάρπαθος, Σάμος, Ρόδος, Τήλος, Σκιάθος, Σκόπελος και Σαντορίνη.
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT