![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Heisan... tror nok jeg har vært på dyrere øyer ![]() For kan ikke huske at jeg har noen gang har klart å få til salat + middag + øl + desert + tips for 10 euro. Der jeg har feriert koster som regel ølen 2,50 ( en sjeldent gang 2, noen ganger 3 ) En salat +/- 5 Euro og da er det ikke rare middagen og deserten jeg får for resten.. og tipsen må bli virkelig mager ![]() så ta forbehold om hvor man reiser... men klarer fint en middag + drikke for 10 euro om man vekger gyrosplate, pasta el.l. Når det gjelder frokost med så mye godt til bare 2,50 pr. person så er man sikkert avhengig av å finne riktig store supermarkeder hvor man kan handle stort og billig... Bare en yogurt koster jo over 1 euro i vanlige små supermarkeder der jeg har vært... ![]() Vann er gjerne det som "stjeler" fra budsjettet og som man ofte ikke tenker på.. trenger gjerne minst en stor flaske hver pr. dagutenom måltid. kjøp stort/4 el.6 pakk, så er det billig. Men dere klarer om dere vil og må.. og hvis det er det som skal til for å i det hele tatt kunne reise for litt sol og varme.. så hadde jeg jo levd enkelt... men har dere råd til å ta med litt mere så hadde jeg gjort det ![]() |
|
|