Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Leva & bo i Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-06-09, 11:15
veronica.th veronica.th är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2009
Standard Sv: Karriär i Aten?

Hej!

Vad kul att någon svarade! Jag började tro att mina förväntningar var så orimliga att det inte ens var värt att svara på.
Men skönt att höra att det finns möjligheter.

Jag hade också tänkt att både kontakta företag inom branschen direkt, men även rekryteringsföretag. Jag är villig att betala dem att hjälpa mig hitta ett jobb.
Men vad jag har funnit ut av så finns det inte så många utav den sorten, då det är få som får tillstånd till det (något om att privata rekryteringsföretag inte är tillåtna i Grekland utan särskilt tillstånd). Jag har bara lyckats hitta några jobbsajter som verkar bra, men inte några rekryteringsföretag.
Känner du kanske till några, eller dina vänner/familj känner till några som är bra? Det vore super tacksamt med lite tips.

Du läste mina tankar - ett dopp i havet (varmt vatten och sol!) efter jobbet kan få vem som helst till att göra en extra insats på jobbet. Inte som här där man kör hem, sätter sig och tittar ut på det grå, trista vädret.

PS. det gick inte så bra för Sverige i helgen, men hoppas du är på gott humör iaf
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:39.