Citat:
Ursprungligen postat av ENIAC
Finns inte tillräckligt med alkohol i baren för att få mig att sjunga... 
|
Tydligen så gjorde det det igår...

Japp, jag "sjöng". Hellre än bra. Men det var roligt och, frankly, orka bry sig!
Temperaturen liknar nu högsommar. Varmt som attan och man behöver inte kura ihop sig i kofta på kvällen längre. Vattnet är dock fortfarande kallt, men uppfriskande efter man legat och pressat i solen en stund.
Nu märks det att det börjar lacka mot högsäsong; svenskarna invaderar ön!
Citat:
Ursprungligen postat av MariellM
Vi ska till eastwest och äta nu (gubben fyller 41 idag) och sen kanske vi kikar förbi hos dig om vi hittar dit!
|
Ni hittade hit! Och du sjöng bra
Citat:
Ursprungligen postat av Peter
HAR DU RINGT HEM OCH KOLLAT HUR DET ÄR MED KATTERNA????
|
Kattvakten ringde häromdagen och sa att Raggis var sjuk; han gick runt och jamade och hade även kissat i sängen. Jag sa till henne att jag trodde han bara ville komma ut och han protesterade. Bebisarna är ju vana att vara på balkongen dygnet runt sommartid, och tanten har ingen inhägnad. Men hon tog med sig Raggis till veterinären ändå, och det visade sig att det inte var något fel på honom... Mamma vet bäst! jag är glad att han inte var sjuk, men det onödiga kalaset kostade mig 1400 spänn

Tanten ska be vänner att fixa balkongen så bebborna kan sitta ute och spana på fåglarna. Snällt av henne.
Nu är jag helt död och ska gå hem och sova. Planen var att dega på stranden men jag pallar inte... Måste samla energi för fredag och lördag då det blir en del folk i baren!
På söndag, ev måndag, sticker jag över till Amorgos några dagar. Ser verkligen fram emot detta!