Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Ikaria & Fourni

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2005-03-13, 18:40
xenoss avatar
xenos xenos är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Sollentuna - Grekland...?
Inlägg: 1 759
Standard Det är dags snart

Alltså, inte ens jag har skrivit något i "mitt" revir ännu.
Nu är det sannerligen dags.
Niko ringde hörom kvällen och vi bekräftade vårt kommande boende på Galini. Jag skickade ett brev för en månad sedan. I år bokade jag tre rum då tre nya vänner har fallit för mitt vackra tal, senast på Elias taverna i Stockholm.
Några fler ligger i startgroparna och faller bitarna på plats för dom blir vi ett fint sällskap, första kvällen, på Paskaja hos Vassili och Haridimous. Absolut på Paskaja. Innan Paskaj inte hemma på Ikaria.

Niko berättade också att han inte längre är delägare i The bridge restaurant. Han orkade helt inte med det också. Tavernan har även i år varit öppen hela vintern, fortfarande den enda i Armenistis.
På Ikaria har det regnat sedan oktober, oavbrutet, säger Niko också. Jag tror att han överdriver, men bara lite. Det glädjer mig lite trots allt: bergen kommer att visa upp alla sina små porlande bäckar, Nas vattenfall blir stort och fint.

Det går inte att ta miste på att vi tycker bägge att det är roligt att ha detta återkommande samtal så här års och att vi ser fram emot att ses.

Erik
Ambassadour of Ikaria
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT