![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Från det att jag bad om invite till dess att jag fick en från spotify har det tagit ca 6 veckor. Tyvärr kan jag inte dela ut någon invite eftersom jag som gratisanvändare inte fått någon att dela ut. Potentialen är gigantisk. För tillfället finns det väl ca 500000 tracks i databasen. Applikationen är mycket enkel och intuitiv. Den påminner lite om Itunes fast den är anklare. Sökningen på artister och tracks är fenomenalt snabb, så gott som moentan. Om det beror på att det fortfarande är få användare vet jag inte. Invändningen man kan ha att det fortfarande är lite grunt om man ser från en grekfreaks perspektiv: Dalaras 680 träffar Alexiou 407 Mitropanos 209 Parios 584 Kotsiras 190 Prodromos 190 Ploutarhos 177 för att ta några exempel. 60-tal: Tages (!) 182 Viscounts 1 (kommer ni ihåg!) Beatles 1342 Spotnicks (!) 182 Diverse: Bocelli 780 LeMarc 87 Bo Kaspers 103 Körberg 118 Det är brett men lite grunt men det kommer växa. Jag lovar. Vad är det folk vill lyssna på i mobilen när man inte pratar i samtal eller lyssnar på radio. Man vill lyssna på sin favoritmusik!! Gillar det efter ett dygn. Tror att det blir nästa stora efter youtube och google. /pawik |
|
|