Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-12-08, 20:55
Meidell Meidell är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Hvor bør vi reise til på Rhodos?

Sommeren 2008 nærmer seg og det er på tide å finne ut hvor ferien skal gå dette året. Vi har de siste årene holdt oss til Kreta og Chania-området, men tenkte nå å kanskje prøve noe nytt. Fordi det er begrenset med reisemuligheter fra vår flyplass (Bergen) er det i realiteten bare tre alternativer for oss - Chania (som vi etterhvert kjenner ganske bra), Kypros og Rhodos.

Har vert inne og kikket litt på Rhodos hos de ulike reiseoperatørene (Apollo, Ving og Star tour), men synes det er litt vrient å finne ut av hvor på Rhodos man bør dra. Hva er da bedre enn å spørre alle de kunnskapsrike medlemmene av kalimera..

De som skal reise foruten meg, er min samboer, Kathrine, vår sønn på 1 år, Theo Johannes, mine svigerforeldre, Rita og Frank Ove, og deres yngste sønn, Kent Rudi på 14 år.

Det vi søker etter er en plass som ligner på det man finner langs Chania-kysten; fine sandstrender i gangavstand fra hotellet (ikke rullestein, lava og andre finurlige varianter), rikelig med spisesteder i gangavstand fra hotellet og et greit utvalg av butikker. Vi ønsker med andre ord ikke å bo midt i en by, men ønsker heller ikke å bo på et av disse hotellene hvor man er avhengig av taxi om man vil gjøre noe utenom hotellet.

Når det gjelder hotellet kan det godt vere av den mindre/mellomstore typen, gjerne familiedrevet. Det må være fint og ryddig bassengområde, godt renhold, gjerne en restaurant hvor man kan kjøpe seg frokost, lunsj og kanskje en middag, og det må være kjøkkenkrok med kjøleskap.

Er dette noe man finner på Rhodos eller må vi pakke bagen og reise til Chania i år også??

Venter i spenning på svar fra dere Rhodos-eksperter som jeg vet finnes der ute..
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:16.