Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-08-05, 23:29
DemitrisGlika DemitrisGlika är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2006
Standard Lufthansa....

Fy för böveln säger jag om lufthansa o då e d snällt sagt
Är det någon som har bra erfarenhet av dom???
Jag åkte till Aten o hem igen med dom i juli o jag svär på att jag ska aldrig mer flyga med dom!!!!!!
Otrevligare personal får man leta efter(flygpersonalen va d inget fel på men dom som jobbade på flygplatsen!!!!)
Dessutom så e dom där reglerna ang vad man får ta med o inte ta med hel brända.
Jag tänkte inte på att kylklampar inte skulle accepteras........men det blev tvärstopp i Athen det konstiga va att dom tog ut 5 av 8 alltså 3 kvar dessutom sa dom inget om den som fanns i min sons väska.
I Frankfurt åkte armband, halsband o tröjor av men ingen sa ngt om kylklamparna......Tjena säger jag om säkerheten då!!!
Pga denna absurda kontroll i frankfurt missade jag o min 4 årige son planet till köpenhamn m en minut o sen började helvetet med sjukt otrevlig personal o en natt på en svinhård stol o 250 euro fattigare som sen visade sig på kontot vara ca 305euro.
Jag skulle få ett mkt förmånligt pris behövde BARA betala omboknings avg som va 100e för sonen o 150 för mig vilket sen blev 305?????????????????
Men tid till att plocka ut mina 2 väskor o en vagn från planet d hade dom men inte att vänta på oss 1minut o inte kallade dom ut iheller!!!!!!
Nä lufthansa åker rätt ner i soptunnan eller hur sverker????
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:16.