![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fy för böveln säger jag om lufthansa o då e d snällt sagt
![]() Är det någon som har bra erfarenhet av dom??? Jag åkte till Aten o hem igen med dom i juli o jag svär på att jag ska aldrig mer flyga med dom!!!!!! Otrevligare personal får man leta efter(flygpersonalen va d inget fel på men dom som jobbade på flygplatsen!!!!) Dessutom så e dom där reglerna ang vad man får ta med o inte ta med hel brända. Jag tänkte inte på att kylklampar inte skulle accepteras........men det blev tvärstopp i Athen det konstiga va att dom tog ut 5 av 8 alltså 3 kvar dessutom sa dom inget om den som fanns i min sons väska. I Frankfurt åkte armband, halsband o tröjor av men ingen sa ngt om kylklamparna......Tjena säger jag om säkerheten då!!! Pga denna absurda kontroll i frankfurt missade jag o min 4 årige son planet till köpenhamn m en minut o sen började helvetet med sjukt otrevlig personal o en natt på en svinhård stol o 250 euro fattigare som sen visade sig på kontot vara ca 305euro. Jag skulle få ett mkt förmånligt pris ![]() ![]() Men tid till att plocka ut mina 2 väskor o en vagn från planet d hade dom men inte att vänta på oss 1minut o inte kallade dom ut iheller!!!!!! Nä lufthansa åker rätt ner i soptunnan eller hur sverker???? ![]() |
|
|