![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
![]() - og takk for gode ønsker, og forslag om å bruke tiden i Pireus/ Micro Limani og til en langlunsj på RAKADIKO ![]() Vi har vandret i Pireus/Micro Limani tidligere, så tanken er ikke fremmed ![]() Og, Rakadiko har fristet helt siden du inkfish skrev om stedet/maten, og la inn bilder derfra for 2 - 3 (?) år siden ![]() - men ferieplanene våre er noe endret..., vi avslutter med en natt i Pireus, så det var d a vi tenkte å besøke Rakadiko ![]() - men jeg har jo forstått at d e t er et sted det går an å spise flere ganger ![]() Inkfish og Thira, klart jeg skulle bråket/kjempet hardere for å få billettene "våre"! - men jeg har ringt Pacific da, snakket med "riktig" dame og sagt hva jeg tror, og hva jeg mener om det hun/de har gjort ![]() Jeg har god erfaring med/ benyttet Pacific ggr flere tidligere, og de er de billigste (jeg vet om) av de som tilbyr denne tjenesten/billetter som kan hentes på flyplassen. Fordi jeg så for meg at båten kl 19.30 også kunne bli fullbooket, tok jeg ikke sjansen på å vente/bytte til et annet byrå. Det ville jo være dumt å gjøre seg selv en bjørnetjeneste for å straffe andre ![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|