Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-06-06, 15:29
rickys avatar
ricky ricky är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005
Standard Parga just nu!

Hej, sitter på balkongen på Acrothea med en underbar utsikt över staden, havet och strandpromenaden. Ser t.o.m. Antipaxos och Paxos. Det regnade igår när vi kom men det blev snabbt fint. Nu är det jättefint väder och det lovas fint med runt 30 grader hela veckan. "Lissi" gick förbi med Claes i morse/fm. Vi får väl säga grattis då de fick sin resa för 5.000:- Det fick inte vi kan jag säga. Grattis!!! Vi har hunnit med två luncher och en middag sedan vi kom igår. Har hunnit med massor med mezerätter, ouzo, Fix, Imam, inbakat lamm och annat gott.
Har aldrig varit i parga tidigare och jag kan inte säga att jag blev positivt överaskad då vi hade stora förväntningar. Det är jättetrevligt, iaf det vi hittills sett. Vi har gått en rejäl runda över berget med sina olivodlingar. Vi kom lite tokigt på det så vi fick hoppa 1,5 ner mitt i en restaurang som ligger uppe på klippan. Sedan så har vi strosat runt och satt oss ned här o var för en frappé, fresh orangejuice, Mythos och lite sånt.
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:01.