![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Är du intresserad av Kalisperalinnen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 80.00% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 20.00% |
Antal röster: 40. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]()
..och nu har jag även beställt ett Kalisperalinne, fast jag redan köpt 2 blå och ett svart Kalimeralinne... Bra pris och jättebra passform..Bra vilkt i ryggan också i sommar!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag med...
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Inga problem Ivi. Klart att du linnet hinner fram i tid.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt!
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte att jag skulle beställa ännu ett linne...när jag plötsligt kom på att jag inte tvättat något av de jag har...tänk om de krymper
![]() ![]() Tacksam för snabba svar så jag säkert hinner få det innan avresa ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Kalispera-linnet kom i dag! Det var raskt marscherat, Janne
![]() Malin: Mitt ljusblåa Kalimera-linne torkar just nu, så i morgon kan jag lämna rapporten ang krympningen. Ivi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Bra med så snabb leverans, då borde även jag hinna få mitt innan jag åker till Kreta om 9 dagar. Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Har också beställt ett svart kalimeralinne... Får se om det passar...
![]() Annars, ser ni en 168 cm lång här i Sverige i sommar, med ett snävt linne som slutar ovanför naveln, bilringarna eller årsringarna som syns genom, så är det bara Ioslina som köpte fel storlek! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag köpte stl M av det blå linnet. Passar perfekt och sitter inte för tajt. Linnet är varken för långt eller för kort trots att jag bara är 151 cm lång och inte magerlagd. Just nu är det modernt med lite längre och mer ledigt sittande linnen men det här är ok ändå. Skulle nog tycka att linnet var för kort om jag var runt 170 cm lång
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Linnet sitter finfint även efter tvätten!
![]() ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Bra att de inte krympte
![]() Tack för informationen ![]() Malin - 8 dagar kvar... |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker att M är lite väl tight, men det beror nog på att jag inte är överförtjust i tighta linnen, dottern får ha dem i stället.
Någon som köpt storlek L och tycker det är för stort? // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Köpte både M och L,17 åriga tjejen fick M,och jag tycker inte L är för stort,är 168 lång och har 38 i vanliga fall.Det är ju en tight modell så skillnaden blir nog att det är längre.(väntar ivrigt på Kalisperalinnet nu)
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skönt att höra att det inte krympte! Annars hade jag haft tre stycken att skänka till bättre behövande efter tvätt
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar för linnet Janne, har redan invigt det! Passar, men sitter lite tight..
Snabb leverans... Nästa år får vi väl badlakan också att beställa eller??? Skulle vara kul att se alla kalmeror ligga på rad på stränderna!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mm, Greklandsblåa med Kalimera i vitt...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Precis!
Psst! ![]() Du läste väl det här Janne? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
JA då har Du 2 kunder till här också! En perfekt present att ta med till vänner också!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jomen, jag läser och lär.
![]() Faktum är att vi hade tänkt ta fram badlakan i år. Men tiden räckte inte till. Vi har en idé: loggan på ena sidan och backgammon på den andra. ![]() |
![]() |
|
|