![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mette, Moster menar inte att du behöver en tolk
![]() ![]() MVH Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Äntligen någon som förstår vad problematiken handlar om
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Me eller utan tolkar, vi hoppas slippa ta me nårra.
Har i dag bokat hotellet och vi är sedan tidigare inbokade på restaturangen, skall bli jätteskoj // Kal & Ada- nej, då ingen fara, vi är "normala" |
|
||||
|
||||
![]()
Hur långt är det till Tyskland och vilken väg är snabbast från Lund. Vi tänkte passa på att åka till Tyskland och handla lite när vi ändå är "i närheten
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Är det nån här som har koll och kan göra en lista på vilka som kommer?
|
|
|||
|
|||
![]()
Oj, det måste nog vara Zanet som har koll...men utan att räkna så är vi nog ca 20..eller?? Du Elisabeth, Hellen ggr 2, jag +3, Zanet oo Zissios, Yeassou + minst en eller flera....Cia, + flera!!!!!!
Lissi -som ser fram emot lördag!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ser också fram emot lördag! Ska bli jättekul att träffa både kända och okända Kalimeror!
Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Moster, som oxå ser fram emot lördag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag?
![]() ![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det blir ett härligt gäng och kul med "nya" ansikten också!! Fast jag kommer med mitt gamla
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tro det? Det gör jag med
![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är så många inlägg svårt att hitta, men blev festen 5 maj?
![]() birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Jo visst är festen 5 maj! Något annat datum har vi nog inte diskuterat.
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kanske nästa gång.... birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
bon: Boka redan nu lördag 17 nov i Lund så är Du därmed med på nästa träff!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag packat klart och ska sova några timmar innan det är dax att sätta sig på flyget till Skåne!
Vi ses på lördag ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, nu strömmar deltagarna till Lund! I morgon kommer "Kalimeror" till oss också.
![]() ..och solen lyser för fullt även idag... Lissi Senast redigerad av Lissi den 2007-05-03 klockan 05:36. Anledning: Stavfel |
|
||||
|
||||
![]()
Får man vara med på eran fest rent mentalt eller?
Det låter kul, men det vore rent av roligare att ha en fest här nere. Tänk er ett riktigt grekparty med bara Kalimeror på Kreta. Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Små kalimeraträffar brukar det vara över hela Sverige från norr till söder samt även träffar i Grekland med större eller mindre antal kalimeror. Knytis eller på restaurang. I höst fyller Kalimera 10 år och jag som varit med under årens lopp hoppas på en riktigt härlig jubileumsträff i Stockholm dit kalimeror från hela Europa enkelt kan ta sig. Någon som när några planer? Själv hade jag tänkt ordna en Umekalimerafest då den förra blev mycket uppskattad och det dansades natten lång men tiden har inte räckt till i år så det får bli nästa vår istället.
Hoppas att ni alla som samlas i Lund får en trevlig kväll, ja det vet jag att ni får och med så långväga gäster kan det väl inte annat än bli bra. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
JA visst är det fantastiskt med alla dessa Kalimeramöten! Fast man aldrig sett en del så känns det ändå så bekant och det är inte en tyst sekund på festerna!
Denna gång i Lund är det flera som kommer som man "bara" sett på forumet men som man nu får träffa IRL... ![]() ![]() ..och meteorologen har lovat fint väder här på lördag ![]() Angående 10-årsfesten så måste vi ju avvakta tiills Janne och Camilla kommit tillbaks....men visst skulle det vara kul med en riktig 10-årsfest.. ![]() Lissi |
![]() |
|
|