![]()  | 

| 

| 
|||

| 
|||
| 

Citat: 

Jag är tämligen övertygad om att vi kommer att hamna där vid något tillfälle. Om inte annat så kommer vi att passera på väg till ett annat hak...      Peter  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

men nu lutar det åt att jag själv kommer dit, faktiskt![]() ![]() Lider dock av beslutsångest eftersom maken troligen inte kan åka denna gången ![]() ![]()  | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Citat: 

Och det är klart att "gubben" ska stanna hemma. Han måste ju tjäna ihop pengar till din nästa resa...      Peter  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

nu får jag nog ta kontakt med DO. Missunnar du min älskade make att komma med![]() ![]() Men visst kanske vi ses. Fast, jag brukar bara ikläda mej K-tröjan vid blåsig o kall väderlek. Nejlika bakom örat kanske ![]() ![]() Senast redigerad av Brige den 2006-07-18 klockan 23:38. Anledning: Felstavning o slarvfel  | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Citat: 

Nejdå, jag missunnar honom inte. Men han får väl jobba dubbelt så fort och dubbelt så mycket så att han får tid och råd att följa med...      Citat: 

H*n är väldigt lik min Vincent...   Peter  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

, är en lady på 10 år. Hon heter Fia och avskyr att åka någon form av fordon  Hon får allt bli hemma med husse![]() Annars går det ju bra att fråga Michael om jag där   Han har koll på ALLT![]() /Birgitta  | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Satt igår och svarade dig. Lite humor och lite så...  

Men naturligtvis så tryckte jag fel och allt försvann ut i den binära rymnden    Men kontentan av det väsentliga var i alla fall att det är klart att jag kollar med Michael. Jag förstår att han har koll på det mesta...    Fast jag förstår inte varför detta blev flyttat...      Peter  | 
![]()  | 

| 

|