|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Läget, läget å läget! 

Sen sittning ikväll  Har noterat att kvällströttheten numera infaller vid 7-halv 8. Sen blir man bara piggare ju längre man är uppe. Är det så att åldras så är jag gärna med i den klubben  Alltså denna tysthet..värmeljus och just den musik man vill höra..🙏 Anyway.. Har fått en enorm tillbakalängtan till Zakynthos..därav mina senaste inlägg därifrån. Här bodde vi strandnära..ja tillomed utan strand! Fyra trappsteg så var man i havet. Åh vad jag älskade detta boendet! Numera är det ett "lyxhotell" och finns inte som charterutbud. / Kajja   Senast redigerad av Kajja den 2022-12-04 klockan 01:50. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Läget, läget å läget! 

Där hade man gärna suttit    | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grubblat över vad hotellet hette och till slut kom jag på det. Denise Beach! Det ser verkligen annorlunda ut idag.  / Kajja   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Hos oss infaller kvällströttheten vid olika tidpunkter. Om min man överraskar med en ouzo -eller två -  sover jag snart gott i tv-fåtöljen. Annars brukar John Blund knacka mig på axeln strax före midnatt.    | 
| 

| |||
| 
 | |||

Det ser väldigt mysbart ut, plums i havet på direkten! Det gillar jag, var det långgrunt? Tycker själv om när man går en liten bit och sen: simmadags   Är en "creature of the night" kommer sällan i säng före 2, tur att man är pancho och kan sova på morgonen istället    Välkommen i klubben, Kajja! Att bli äldre är inte fel, så länge man får vara någorlunda pigg i kropp och själ..... Catlady, som gillar att vara pancho och styra sin egen tid..... lite lyx efter 42 år i arbetslivet! | 
|  | 
| 
 |  |