![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack själv Janne..Posten på Tinos var en upplevelse. Jag stod ö hur länge som helst för ett par tre frimärken fast det satt flera personen bakom disk och bara drack kaffe. Två fick jobba ! Men alla var glada ändå och säckar och paket låg i drivor på golvet och jag undrade hur i hela friden allt kommer rätt....
Man borde skicka fler. kort ....Nu blir det till Claes mamma och min mamma och till barnbarn. Alla andra får läsa FB ![]() ![]() Lissi - som tycker det är TOPPEN att forumet är igång igen. Inget slår det! |
|
|||
|
|||
![]()
Här är postkontoret i Tinos Chora. Det ni ser på golvet är bara bråkdelen av kartonger och säckar som fanns när jag stod i kö för ett frimärke.
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Så ser det snart ut här hemma också.
![]() Och kanske det blir som på Santorini, där det inte var någon ordning alls. Jag skrev lite om det här: |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ser att Paris bär en Kalisperatröja. Undra om det är den han fick av mig, eller du kanske gett honom en du med? /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Paris har flera "Janne-tröjor".
När vi hade förmånen att åka ut med hans fiskebåt-en tur runt delar av ön- hade han en av dom första Kalimera-tröjorna på sig. Den vita med liten blå text på sig. Båtturen var en upplevelse! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Precis. ![]() |
![]() |
|
|