![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Maria: tack! Jag tror att vi kommer att ha en underbar semester på Skopelos, det känns som så i magen. ![]() Kari: ja, bara man planerar så går det ju. Handla matsäck och ta med sig kan vara jättemysigt. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
10-15 min uppför och nedför en trappa?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åhh, när jag försöker titta extra noga på kartan blir jag något fundersam
![]() Att det blir en härlig resa på Skopelos är helt klart, en underbar ö! Så otroligt grön och skön och med fina stränder. Att komma dit i september när det lugnat ner sig måste vara fantastiskt! |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, jag hoppas att det blir fantastiskt.
![]() Det där med googlekartorna verkar vara ett allmänt problem ja. Hotel Denise, som jag också tittade på, finns utplacerat på flera olika ställen i staden beroende på vilken hemsida man tittar på. Samma sa för några andra hotel. Är det någon av er som har åkt med utflyktsbåtar till Alonissos och marinparken? Finns det något utflyktsföretag ni skulle rekommendera för en bra guide, respektfull inställning till marinparken osv. Åker de alla runt till samma badställen eller orter? Om man vill få chansen att se djuren i marinparken utan att störa ekosystemet där eller tränga sig på alltför mycket, hur ska man göra då? |
|
||||
|
||||
![]()
10-15 min uppför och nedför en trappa? Med andra ord ta med bra skor samt få större rumpmuskler efter den veckan (eller med tanke på all god mat jag planerar att äta så kanske bara större rumpa med både fett och muskler blir resultatet...).
Haha! ![]() Pian ![]() |
![]() |
|
|