![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olika bud. Jag håller tummarna för att ditt svar är rätt Ingela!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja visst ja... funderar högt. Minnet sviker men tror att hon sa att de inte kommer flyga till Santorini alls Får hoppas det gäller enbart flygstol!! Borde ju va så att charten skall hållas uppe ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu ska ni få höra mina vänner.
Ringde idag åter igen till Apollo och frågade dem om flygningar till Santorini nästa år, både flygstol och charter. Damen jag pratade med sa frågande "ja så klart vi kommer sälja resor dit, du kan inte pratat med Apollo tidigare". Mycket märkligt... men va bra! Jo just det, 27:e september börjar säljstart för charter samt flygstol. Puh! nu kan man andas ut... PS. Gissa om jag nu sitter väldigt förundrad över tidigare samtal med Apollo 😳😃 |
|
||||
|
||||
![]()
Det upprepar jag gärna... men va bra!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej på er,
För att ta det säkra före det osäkra så bokade vi oss till Aten istället. Kändes som vi fick rätt bra priser eftersom vi betalar ca: 10 000:- per familj Göteborg - Aten ToR. Då flyger vi på bra tider, med SAS och Lufthansa samt har möjlighet att avboka sent utan anledning. 19 juni bär det iväg för en 3-veckors härlig öluff. Kan inte vänta........ Men vi börjar som sagt i Aten 2 dagar för att passa på att besöka Akropolis mm. // Magnus |
|
|||
|
|||
![]()
Vill bara påminna om att Apollo släppte flygresorna till Santorini igår. 3498 kr/p tor för två veckor i juni. Därefter blir de dyrare och dyrare för att sedan bara kosta 3000 i mitten av augusti.
Dessutom finns det några billiga biljetter kvar med SAS/Aegan Airlines tor Mykonos. Från Göteborg är det tyvärr två byten men ganska bra pris vissa datum, 2200 kr (genomgående bokning). Funderar själv på något av dessa alternativ. 3500 är lite dyrt men å andra sidan skönt att slippa byte. Eller också inväntar man Ryanair, Norwegian, Airtours och Air Berlin! Anne |
![]() |
|
|