![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej.. Behöver tips på resa och tiden är knapp. vi är ett par på lite över 40 som letar resa. Har vart på Kreta tidigare och gillade Chania, Platanias, Bilade där och såg så långt som till rethymnon, Och det var en stad som jag inte gillade alls
![]() ![]() Så vart hittar man nått liknande.. dvs Historia, mysiga gränder, sevärdheter, fina stränder, Och gärna med lite egna dagsutflykter med bil.. En tanke är Zakynthos, Men är inte helt säker.. Tacksam för tips.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Karpathos!!!!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Zakynthos skulle inte jag valt om jag haft era önskemål. Ett resmål som skulle passa mycket bra är Parga. Skopelos är inte heller dumt. Kan ni tänka er att åka båt, eller vill ni ha ett resmål med direktflyg?
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen
![]() Eftersom det blir en kort resa, bara på en vecka, så kan man ju önska att det går direktflyg. och att det inte är alltför litet.. Tänkte först se Rhodos men vad jag har hört lockar den ön partyglada unga.. Ska ta en titt på Parga, ![]() Varför inte Zakynthos ? |
|
||||
|
||||
![]()
Håller också på Parga.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
måste bara kolla med er... har ni pejl på att Sivota inte är Parga...? Sivota är en mindre by som ligger ca ½ timmes bilfärd norr om Parga.. Men det kanske ni redan vet och tycker det är OK ![]() /Katarina |
|
|||
|
|||
![]()
Ja jisses nu blev jag nästan lite orolig här. Är jag som blandade ihop lite ska vara hotell Acropol i Parga stad
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja men vilken tur! Hade nog inte varit så kul att tro att man skulle till Parga och sen hamna nån helt annanstans
![]() Acropol verkar bra och har ett perfekt läge tycker jag, så jag hoppas att ni får en riktigt härlig semester ![]() Jag åker också iväg snart (8/8) och det blir min andra resa dit i sommar ![]() /Katarina |
![]() |
|
|