|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Kalimera was here! 

De skulle säkert användas mer om de är i tunnare material, både T-shirt och linnen. Yanna - som svettas bara hon tänker tanken på att ta på sig en T-shirt nu!   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Tackar, tackar.        Citat: 
   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Jag skulle önska att T-tröjorna inte gick så högt upp i halsen....alltså att de var lite mer urringade.... Linnen köper jag gärna fler....mina har också krympt!!  Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Det är oerhört viktigt, annars är det svårt att andas. Jag köpte en T-shirt i Indien som gick upp till halsen. Den kan jag inte använda eftersom då känns så att den vill strypa mig.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Kalimera was here! Härligt! Behöver fylla på förrådet!   Håller med de som vill ha en mer urringad T-tröja... Jag har klippt bort resåren på de kalimeratröjor jag köpt - och det är några stycken  De går alldeles för högt upp i halsen och jag klarar inte av det, känns som om jag stryps  . Men jag älskar tröjorna!  /Eva Senast redigerad av Hjalta99 den 2010-08-16 klockan 21:08. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Lite lediga linnen samr tröjor med snyggare skärning och lite urringad eller v-ringad hals vore snyggt. Kanske inte samma modell för damer och herrar om det nu är möjligt. Fast v-ringat passar ju båda könen. Rött har jag önskat mig tidigare och det gör jag nu också. En härligt klarröd eller vackert grön skulle jag gärna ha. Eva | 
| 

| |||
| 
 | |||

Jag vill ha ett blått linne´(samma blå färg som tröjorna),,och ett vitt linne med blå text,,Önska kan man alltid..   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Kalimera was here! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Trevligt,nu börjar det ta sig  Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Och ännu fler blir det, ser jag  Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Kalimera was here! Citat: 
  Svart linne/svart t-shirt med silvertryck vore snyggt. Vitt med blå text låter ju snyggt också. Mvh Ann | 
|  | 
| 
 |  |