![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Vi vill veta allt, bra som dåligt. Var det finns bra mat ,,vilka resturanger man inte bör gå till... Hoppas på svar,,,vi åker på torsdag. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() är det någon som kan något om kalives jag är mycket nyfiken på priser på mat någon som rekomenderar något man bara inte kan missa att äta på Kreta? Vi ska njuta....bada o sola...hoppas på mycket bra väder... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I vackra Kalives på Chania-kusten ligger vårt nya och mycket fina SunGarden-hotell Kiani Beach Resort. är det någon som känner till detta hotell?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ni kommer garanterat få en härlig semester Hälsningar Lotta |
|
|||
|
|||
![]()
Jag ska till Almirida tillsammans med min dotter och hennes kompis. Vet någon hur mycket kostar taxi från Almirida till Limnopoulis?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hur tyckte du att Mistrali var? Hur nära stranden ligger det? Är det nära till restauranger och affärer? Är stranden fin? Mvh Cissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Mistrali är ett litet lägenhetshotell med tillhörande restaurang och bar. Vi trivdes mycket bra. Kändes som om personalen var mycket måna om sina gäster. Kan nästan inte ligga närmre stranden än det gör, Restaurangen/baren ligger tvärs över en liten väg i direkt anslutning till stranden. Hotellet har egna solstolar, kostar inget för hotellets gäster. Finns en liten supermarket precis vid hotellet. Finns fler affärer bara 5 min promenad från Mistrali. Stranden är bra, lugnt, inga yetski eller andra snabbgående båtar. Det ligger flera restauranger utmed stranden. Jag ska åka tillbaka till Kalives i sommar(augusti), längtar..... MVH Lotta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det finns många mysiga restauranger nere i Kalives by, vi åt jättegott där! Hotellet ligger en lite bit från byn, med det var en helt ok promenad dit. Hoppas ni får en bra semester! |
![]() |
|
|