![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ska till Naxos i slutet av maj/början av juni och har ev. tänkt att bo på Hotel Agios Prokopios. Det verkar vara ganska populärt så min fråga är om man måste boka i förväg eller om det är troligt att det finns rum vid den tiden? Vi är två vuxna och två barn och stannar kanske 3-5 nätter.
Vilket pris kan man räkna med? Skiljer det sig priset mycket om man bokar i förväg? |
|
||||
|
||||
![]()
Normalt sett är det oftast billigare att förhandla på plats i slutet av Maj, men eftersom Hotellet är populärt kan det vara en god idé att förhandsboka.
Beräkna 35-55€ per natt vid denna årstid. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Räkna med högre pris om ni förbokar. Vid den här tidpunkten finns det gott om boenden överallt på Naxos och i det område som ni vill till finns många bra och prisvärda boenden. Ni kommer att ha mycket att välja på även om ert förstahandsalternativ mot förmodan skulle vara förbokat.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svaren! Jag tror nog vi stuntar i att boka. Som sagt, är det fullbokat finns det säkert minst lika bra alternativ.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Är speciellt skönt om du kommer med sena färjan till Naxos. Micke |
|
||||
|
||||
![]()
Hotel Prokopios ville ha 40 euro/natt i mitten på juni för två pers. Gick kanske att pruta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hei! Min erfaring med Naxos og omgivende øyer i mai/juni er at det er enkelt å finne godt og rimelig bosted etter at man har ankommet. Kanskje ville jeg ha booket første natt hjemmefra om ankomsten var sent på dagen/kvelden. Av makelighet...
|
|
||||
|
||||
![]()
Finns ju som alltid mycket att läsa på Kalimera, sitter och ska hjälpa en vän med boende 1 vuxen och 2 tonåringar, de söker något billigt? inte mer än 35 euro per natt, tips? kommer första veckan i Juli.
Camilla |
![]() |
|
|