![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Då jag nu efter viss övertalan fått moders JA till en restresa (till Kreta) med några kompisar någon gång i mitten/slutet av augusti dyker lite frågor upp.
. Priset, kan man komma undan omkring 1 500 för en vecka på Kreta under denna tidpunkt på året? . Intresset är stort i klassen men hur många är vanligtvis, som mest möjligt att resa på en restresa? . Skulle vara snällt om nån kunde beskriva lite hur en restresa går till i allmänhet, då jag inte riktigt har koll på det. . Behövs det något tillstånd om man är under 18? Förälders underskrift? Hoppas på svar, även om det säkert dyker upp fler frågor vartefter ![]() Martin som är överlycklig över att ha fått ett JA ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till att du lyckades övertala moder...
![]() ![]() ![]() Citat:
[/quote]Intresset är stort i klassen men hur många är vanligtvis, som mest möjligt att resa på en restresa? [/quote] Omöjligt att svara på. Det beror ju på antalet osålda resor. Det kan vara 1, det kan vara 15... [/quote] Skulle vara snällt om nån kunde beskriva lite hur en restresa går till i allmänhet, då jag inte riktigt har koll på det. [/quote] Precis som en vanlig resa. Bara billigare... ![]() Peter Senast redigerad av Peter den 2007-06-03 klockan 15:33. Anledning: Ändra storlek på text. Fast det fungerade inte... |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för info trots stor storlek, Peter
![]() Ang. hur många som kan åka tillsammans i samma sällskap... Vi är 5 st som är intresserade av att dra ner till Kreta och nog borde åtminstone nån resa kunna ta emot fem personer till samma hotell? Priset är inte så noga men jag ser bara till fjolårets sena aug priser ![]() Och om det blir ett loppehotell får vi rymma till Uffe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Ann Senast redigerad av NewAnn den 2007-06-04 klockan 22:37. Anledning: stavfel |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipset Ann, ska genast kolla
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har fått all info som finns från min vän på resia här i Finspång, så nu är man redo! Kreta i augusti är nu fixat, frågan är bara när men det spelar ingen roll
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Glöm inte att om du är under 18 år måste du ha en skriftlig tillåtelse från dina föräldrar för att få boka resa. Jag vet att Apollo har en blankett på sin sida som du kan skriva ut. Ha en trevlig semester. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ha en trevlig semester du också Stusse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=martinifk;93605]Den fixade jag på resia faktiskt då hon sa att det bara behövdes den blanketten för att kunna boka, och sen frågade jag om den skulle tas med till flygplatsen men det behövdes tydligen inte.
Ta för säkerhetskull med dig en kopia till flygplatsen. När 2 av mina barn flyg ner för ett tag sen ( 15 och 16 år) ville man på flygplatsen ha en kopia på lappen trots att jag faxat in den! ( detta var med Apollo) Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Frappe;93826]
Citat:
Då tas lappen med, utan större eftertanke ![]() ![]() |
![]() |
|
|