![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS på födelsedagen Janérik!
|
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS
![]() Barbro |
|
|||
|
|||
![]()
I efterskott......GRATTIS (från en som har en frisk dator numera !)
Hasse ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS
från grannarna på Mariedal i Umeå! Birgitta och Arne. |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS från Uddevalla också
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men vad jag svamlar.......efterskott är det inte alls. Undrar om jag är frisk själv ?? Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() GRATTIS Janérik ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis på din dag!
![]() ![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Ett stort grattis Janérik!!! Och därtill Maria!!
Vi gläds dessutom så innerligt över er dotter!!! Pigg och glad och med stor aptit på livet välkomna vi flickebarnet till Kalimeraforumet!!! Länk från Janériks och Marias samt dotterns besök på skäret för två veckor sedan http://www.sendpix.com/albums/06081507/z8yj6dtgvl/ Arne o Hustru Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilka bilder! Med ett sådant smultronställe Arne.....Lämnar ni det för Grekland??
![]() ![]() Så roligt att se den pigga tjejen också! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jaja, är du på Kaffelino i morgon så känner du väl igen mej o kan komma fram o hälsa (gäller även andra, ingen nämnd, ingen glömd, vi torde anlända vid 18-19 snåret) Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Men hörru, nästa gång du säljer godis i min håla måste du höra av dig! Kaffe eller lunch behöver du väl innan du återvänder till det sälla Västerbotten. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Vi fick i alla fall en god middag med en liten efteråt. Vi kunde konstatera att det säkert inte är många andra än vi bland Andreas besökare som har besökt orten där han har sommarstuga (Platamonas) och vi har dessutom gjort det två gånger. Tyvärr blev det inte så mycket diskussioner med Andreas men jag ska återuppta diskussionerna vid annat tillfälle. Trevligt hade vi i alla fall och god mat fick vi. Citat:
![]() Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Du Janérik tror du inte att Elisabet har sett foton när du svänger dina lurviga i dans på den grekiska umefesten i höstas. Vill minnas att du dansade grekisk folkdans där och Arne fotade.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Tveksamt, hon tyckte ju det var pappa upp i dagen. Jag tror nog att hon bara behagar skämta med mej för det kan ju inte vara så illa så min dotter är lik mej, alla tycker ju att hon är så söt
![]() Men det är klart, jag vet ju inte vad Elisabeth dricker till middag ![]() Mvh Janérik (som också druckit middag) ![]() Senast redigerad av inkfish den 2006-08-17 klockan 10:34. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lite sent men: Grattis på födelsedagen
![]() Och beträffande lilltjejen - supersöt! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men, du och C har ju en stående inbjudan att visitera skäret!!!
Just give us a call!!! Arne och Hustru Birgitta |
![]() |
|
|