![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Var står vi nu med skakiga ben?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tror mig ha sett den där utsikten på bild . Nån av de joniska öarna?
Kerstin |
|
#3
|
||||
|
||||
|
På Samos
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Oj, 2 bildgåtor i rad som jag defacto besökt.
![]() Jag vågade inte gå ut på plattformen, då benen började skaka på flera meters avstånd. Men stranden nedanför har ett ljuvligt vatten för bad. Dock ej ståbad, då det var ganska "gropig sjö" den dagen, milt uttryckt. Shipwreck beach, Zante. //Conny
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Zakynthos är det ju, håller med . Har varit på ön men inte till Shipwreck beach.
Läskig utsiktsplats. Kerstin |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Keri-klipporna på Zakynthos
/Ulla
|
![]() |
|
|