![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
I november kommer den stora grekiska artisten Dimitris Mpasis till Sverige för två konserter, en i Stockholm 20/11 och en i Göteborg 21/11.
Har precis köpt biljetter och ser fram emot en fantastisk kväll! Info och biljettbeställning: http://www.medelhavetkultur.se/ ![]() ![]() Senast redigerad av Annki den 2015-10-18 klockan 11:24. |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att det kommer en så bra sångare och artist till Göteborg också
![]() Bokat och klart ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ojojoj, vilka konserter det kommer att bli. Hyllningar till Theodorakis och Mitropanos, bättre kan det knappast bli.
![]() Lyckliga ni som ska gå! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har bokat tågbiljett till Göteborg men det funkar inte att köpa konsertbiljetter till via internet.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag också bokat. Jätteroligt
![]() Jag har bokat via nätet idag. Det funkade. Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Har också bokat via nätet idag!
Betalade med swish. /pawik |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi kanske skall träffas innan. Riitta och naxoss har jag träffat men inte dig Wardakis.
/pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Vore kul med en Kalimeraträff. Har du något förslag på var och när? Finns det fler Kalimeror som ska på konserten kanske? Riitta, du hakar väl på hoppas jag!
|
|
||||
|
||||
![]()
Klart jag hakar på
![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kollar runt lite och återkommer här i tråden om några dagar.
/pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Hade gärna velat vara med på konserten i Göteborg, och en eventuell kalimeraträff. Då jag började fundera över vad det skulle kosta med tågbiljett, konsertbiljett, hotellövernattning, upptäcker min man att Dimitris Mpasis även ger en konsert i Stockholm - Vällingby - den 20:e november.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Det enda trista är att man inte kan äta samtidigt - som i Göteborg. Men kanske finns det någon bra grekisk restaurang i Vällingby. Någon som vet?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Vi är två och vi ses gärna innan konserten. Lena |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Karin! Jag har varit på en grekisk kolgrill en gång och det räcker. Den gången beställde jag ett glas Retsina, vilket inte fanns. En grekisk taverna utan Retsina
![]() - nej vi är från Turkiet ... ![]() Kanske någon vet om det finns en "riktig" grekisk taverna i Vällingby? Om inte, så ses vi på konserten. Kanske ska ta på mig kalimeratröjan ... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla intresserade,
Jag tror att Syrtaki Lilla Kungsgatan 1, 411 08 Göteborg 031-709 00 22 passar bra. Tavernan ligger centralt i Göteborg och inte så långt från Kronhusbodarna. Kl 1600 tycker jag verkar lagom. Jag räknar in: Riitta Wardakis naxoss (2p) Kirios (2p) pawik (2p) 8 totalt. Har jag glömt någon? Är någon mer intresserad? Skall jag beställa bord? /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Tyvärr har det dykt upp annat, så vi kan inte komma innan, utan kommer direkt till konserten
![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|