![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Alexandra Pascalidou lämnar Sverige. Debattartikel idag:
http://www.aftonbladet.se/debatt/article19012067.ab Hälsningar Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Riktigt trist, men man orkar till en viss punkt. Hur hon orkat genom alla år, övergår mitt förstånd.
@Alexandra. Om du läser detta. Kom tillbaka nån gång! Vi är många som kommer sakna dig! /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vad jag såg igår skulle hon lämna Sverige ett tag, för att hämta andan. Hoppas verkligen inte att hon fattat ett ännu mer drastiskt beslut. #vibackaralexandra |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det är sannerligen aktuellt. Och Det hon skrev i samband med det här är hjärtskärande.
Janne - en grej slog mig. Den här bilden sprids överallt för att stötta och visa motstånd. Vad tror du om att lägga den på Kalimeras förstasida? Upphovsrätten tror jag inte du behöver tänka på, alla vill ju att den ska spridas. Jag TROR att det är Bang som var först med den men är inte säker. Senast redigerad av inkfish den 2015-02-27 klockan 12:12. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Lena |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag fick upp ögonen för Alexandra på tiden med programmet Mosaik..då,för att jag tyckte(o tycker fortfarande)att hon är en söt tjej..sedan började jag se mer av programmet o vad hon sa..det var mycket klokheter..
Sedan då hon var med som specialkomentator m.m.under Greklands OS..där hon bildligt,härligt berättade om Grekland...Hon får härmed ett GULDHJÄRTA! Hasse Senast redigerad av MetaxaHasse den 2015-02-27 klockan 14:36. Anledning: missade en del |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Bilden ligger nu på startsidan. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
BRA JANNE, tack!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Läste förresten att Alexandras utlandsresa var planerad sedan tidigare. Hon kanske åker till sin lägenhet i Glyfada eller tillbaka till Thailand, där hon var för bara ett tag sedan.
Tydligen var det i alla fall innan tänkt att hon skulle vara tillbaka i Ring P1 vecka 21 igen. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt Janne!
Nu kan vi vara än mer stolta över att få ha tillgång till en kanonsajt som Kalimera! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||