![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nån som har någon kul idé till en födelsedagspresent till en kille som fyller 13 år på söndag?
![]() //Elsa |
|
|||
|
|||
![]()
Tänker vad min egen son helst vill ha när han fyller 13 i juni.
CD skiva Jeans En tuff tröja Senaste Harry Potterboken En tuff väggklocka eller väckarklocka Lite tips hoppas jag Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Jag inhandlade till en liten kille här i Sverige en fotbolltröja med "Olympiakos" föreningstryck på!!! Gjorde helt klart succé!! Han var ensam i klassen att en dylik tröja innehava!!
Tröjan kostade efter prutning 8€!!! Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Det beror ju på vad han har för intressen och vilken prisklass det ska vara, men här är några förslag:
Vattenflaska med behållare att fästa på cykeln Pingisracket Märkeskeps Huvtröja Faktabok om något intresse han har Påfyllning till mobilen, låter trist men brukar vara mycket populärt i den åldern Presentkort till bio, bowling eller liknande |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg har nettopp kjøpt presang til min søsters sønn som ble 13 år. Han fikk musikkDVD av Metallica og 20 euro som han kan bruke når vi reiser til Kreta i juni. Stor suksess! !
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pilbåge, slangbella, tv-spel eller kosing?
|
|
||||
|
||||
![]()
tack för alla tips
![]() det blev en väggklocka och 2 t-shirts, och han blev jätteglad ![]() tack igen. //Elsa |
![]() |
|
|