![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
...från "musical.gr" i augusti och överförde € 36.07. Jag fick direkt en orderbekräftelse. Sedan gick tre veckor och inga cd-skivor syntes till. Då mailade jag och undrade varför. Jag fick svar, att den ena skivan inte fanns i lager vid beställningstillfället, men man bad mig ha tålamod och vänta till nästa vecka. Då skulle de skicka min beställning.
Men icke. När jag den 23/10 fortfarande inte fått mina beställda och betalade skivor mailade jag igen och bad dem antingen skicka skivorna eller betala tillbaka pengarna. Nu fick jag inte ens svar på mitt mail. Till saken hör, att jag tidigare flera gånger köpt cd-skivor från musical.gr, och det har fungerat alldeles utmärkt. Jag inser, att jag får se detta som mitt lilla bidrag för att hjälpa till i den grekiska ekonomiska krisen. Min fråga till er andra här på Kalimera är: Har fler beställt varor från musical.gr eller Grekland överhuvudtaget den senaste tiden och råkat ut för något liknande? I så fall kanske en varning vore på sin plats. Och nog saknar jag de två skivorna med musik av och med Eleftheria Arvanitaki. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag beställde i våras senast och då fungerade det alldeles utmärkt som vanligt!!
Jag hade tänkt beställa även nu, men avvaktar nog då vi ju ska till Aten i december. Synd om man inte vågar beställa där mer för det har varit suveränt!! Hoppas att det är en engångsföreteelse med fördröjningen och att det ordnar sig och Du får Dina skivor som Du ju betalt! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vad trist, Titti.
Finns det inte något tel.nr. du kan ringa till? Jag har fått flera reklam med 20% rabatt (eller vad det var) senaste månaderna från musical.gr, men det är ett tag sedan jag beställde senast. Har beställt en del genom åren och aldrig haft några problem, men nu blir man betänksam... Tack för varningen, Titti! |
![]() |
|
|