![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Har aldrig varit på Skithos, är det för länge för en barnfamilj att vara där i 3 veckor?
|
|
||||
|
||||
![]()
Man kan aldrig vara på Skiathos "för länge"
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag har alltid rest till Skiathos med barn och aldrig mindre än 2 veckor. Dessutom kan jag säga det att vi nästan har mått dåligt sista 2 dagarna för att vi måste resa hem igen.... så 3 veckor är i min värld absolut ok. Det gällar ju bara att man varierar dagarna ifråga om utflykter, stränder, matställen etc... Och det är ju inget problem, iaf inte när det gäller stränder & restauranger ![]() //C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag "bara" varit på Skiathos en gång och det i en vecka (utan barn). Men med tanke på hur mycket (bra!) stränder det finns + massor av tavernor känns det som att man vid tre veckor verkligen har en chans att hinna med det mesta. Dessutom går det ju att åka på utflykter till t ex både Skopelos och Alonissos.
Celbe |
|
|||
|
|||
![]()
Tusen tack för alla svar. Någon som kan tipsa om man ska boka flygstolar nu eller vänta och se om priserna sjunker?
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Maria S!
Ser att jag svarar på dina inlägg överallt! ![]() Vi ville inte åka hem efter 2 veckor, vi hade såmånga fler stränder vi ville besöka och även göra några båtutflykter, så tre veckor tycker jag låter som en bra idé!! Anna |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla svar. Nu börjar jag få beslutsångest, kanske ska ta Naxos istället om vi ändå ska vara borta 3 veckor är resan dit kanske värt besväret. Vi får se.
|
![]() |
|
|