![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Är det hotellet något för vanligt folk (mig
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det ser jättemysigt ut! Passar jättefint dig, Riitta!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ser för lyxigkt ut
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte då! Jag tycker det är alldeles för stort och för långt från centrum, men du vet ju vad jag gillar...
![]() ![]() Karin som ska återgå till resebrevet |
|
||||
|
||||
![]()
Det ligger ju "nästan" i centrum och nårgon Stavros känner jag inte
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja, Astron Princess er jo nær Pelagos. Men er det ikke også et hotell langt ute som heter bare Astron?? Det er jo noe annet. Og så har altså Stavros sluttet på Kafenion? Jobber han da i baren på Astron Princess eller er han kanskje i resepsjonen? Stavros dukket plustelig opp hjemme oss en kveld i oktober for 3 år siden. Han var på besøk i Norge sammen med Yannis. Da fikk jeg nesten sjokk, som dere kan skjønne. Jeg kom meg ikke til Karpathos i år, men neste år må jeg nok ta en tur for å oppdatere med. Pelagia |
|
||||
|
||||
![]()
Närmare Pelagos är ju bättre än nära centrum
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, Pelagia, det som bara heter Astron ligger mycket längre ut. Och Kafeneion är inte ens Kafeneion längre; det heter numera GrandE... ja, med stort E på slutet...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Riitta!
Tycker absolut att du ska prova Astron Princess. Lyxig, ja, men det kan ju va kul att unna sig lite extra ibland. Har aldrig bott så fint i Grekland. Långt till centrum tyckte då inte vi att det var. En alldeles lagom promenad. Och speciellt stort hotell var det då inte heller. Ha det gott! ![]() Kicki |
|
|||
|
|||
![]()
Har gjort ett album med lite bilder från Astron Princess om du vill kolla Riitta.
![]() Kicki |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för titten
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, och det tycker inte Riitta heller
![]() ![]() ![]() Och stort känns det, när man går förbi nedanför. Vi har sett hotellet byggas upp (det tog några år) och det känns alldeles för högt för den smala gatan. Men det är klart, jämför man med Konstantinos Palace är det ju en fluglort... ![]() Karin som funderar på att återvända till tant Maritsa på Blue Sky nästa år ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi flytter faktisk inn på Astron Princess om en uke, og jeg GLEDER meg!! Tror kanskje det er litt lyxigt, men ikke mer enn at det også føles hjemmekoselig. Når jeg ser bilder av rommene ELSKER jeg den stilen, og utsikten vi kommer til å få over havet og byen er fenomenal!! Og bassenget er ikke for stort, så det passer meg fint når guttungen vil bade på ettermiddagene, da klarer jeg å ha oversikten. Også har jeg hørt rykter om at Stavros lager en veldig god Mojitos, så da kan det vel ikke bli bedre? hehe
Jeg har vel bodd på det meste av hoteller på Karpathos, og kan ikke kalle meg for noe luksusdyr, men i år skulle vi slå litt på stortromma. Er jo til og med inkl frokost, og det har vi aldri hatt før. Også skal jeg få trent innendørs, forhåpentligvis på et rom med aircondition! Også er det forholdsvis kort vei til det meste, enten du skal hit eller dit - og kort vei til Limanaki, hvor Vasilis jobber ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ernie, ni kommer inte att ångra Er! Och Stavros Mojitos får du inte missa
![]() Ha en trevlig resa. |
|
||||
|
||||
![]()